Înscrierea în învăţământul Preşcolar/ Antepreșcolar

ÎNSCRIEREA ÎN ÎNV. ANTEPREȘCOLAR ȘI PREȘCOLAR 2025-2026

(CREȘĂ ȘI GRĂDINIȚĂ)

Înscrierea copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar în anul școlar 2025-2026

 

INFORMARE,

pentru PĂRINȚI/ TUTORI LEGALI care își vor înscrie copii în gradinită/ creșă

Tel verde:  0 8 0 0 8 1 6 2 5 6
F U N C Ț I O N A L  Î N C E P Â N D  cu  1 9 M A I  2 0 2 5,  după  U R M AT O R U L  P R O G R A M :
L U N I – J O I : 0 9 : 0 0 – 1 6 : 0 0  și V I N E R I : 0 9 : 0 0 – 1 4 : 0 0

Cadru legislativ
 Metodologia – cadru de înscriere a copiilor în unități de
învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de
nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație
timpurie complementare aprobată prin O.M.E. Nr.4018/15 03 2024;
 Calendarul înscrierii copiilor antepreșcolari și preșcolari în anul
școlar 2025 – 2026 în unități de învățământ preuniversitar cu
personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/ sau
antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementară,
aprobat prin O.M.E.C. Nr.3436 din 28 februarie 2025.

DISPOZIȚII GENERALE
 Articolul 3
(1) Reînscrierea și, respectiv, înscrierea copiilor antepreșcolari și preșcolari se realizează
anual, conform calendarului înscrierii copiilor în unitățile de învățământ preuniversitar
cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie
complementare, aprobat prin ordin al ministrului educației, în limita planului de
școlarizare aprobat.
(2) Pentru solicitarea reînscrierii și, după caz, a înscrierii, menționate alin. (1),
părintele/reprezentantul legal al copilului completează o cerere scrisă adresată
conducerii unitații de învățământ respective. În cazul înscrierii, părintele/reprezentantul
legal al copilului atașează și documentele doveditoare, care sunt analizate și validate de
către comisia de înscriere de la nivelul unității.
 Articolul 10
(1) Părinții/ Reprezentanții legali ai copiilor cu vârsta cuprinsă între 3 luni și 3 ani pot
solicita înscrierea copiilor lor în unități de învățământ depunând, pe locurile libere
rămase după operațiunea de reînscrieri, o cerere-tip de înscriere la unitatea de
învățământ aleasă ca prima opțiune, însoțită de documentele justificative.
(2) Părinții/ Reprezentanții legali ai copiilor cu vârsta cuprinsă între 3 și 6 ani pot solicita
înscrierea copiilor lor în unități de învățământ depunând, pe locurile libere rămase după
operațiunea de reînscrieri, o cerere-tip de înscriere la unitatea de învățământ aleasă ca
primă opțiune, însoțită de documentele justificalive.
(3) În sensul prezentei metodologii-cadru, numărul locurilor libere este stabilit ca diferență
între numărul de locuri alocate pentru nivelul preșcolar și/sau antepreșcolar, pe grupe
de vârstă, prin planul de școlarizare și numărul de copii care au ocupat locuri în etapa
de reînscrieri.
Alegerea unității de învățământ la care va fi înscris copilul
 Articolul 11
(1) În situația în care într-o unitate de învățământ numărul cererilor-tip de
înscriere primite de la părinții/ reprezentanții legali ai copiilor este mai mare
decât numărul de locuri libere definit conform art.10 alin 3, comisia de
înscriere și distribuire din unitatea de învățământ selectează copiii în ordinea
descrescătoare a vârstei și aplică criterii de departajare generale și specifice,
stabilite în conformitate cu prevederile prezentei metodologii-cadru, în vederea
stabilirii celor care vor fi admiși.
(4) Unitățile de învățământ cu grupe de nivel preșcolar și/ sau antepreșcolar cu
program prelungit se adresează cu prioritate părinților care lucrează și, în acest
sens, ambii părinți vor depune la dosarul de înscriere adeverințe de angajat.

CRITERII GENERALE DE DEPARTAJARE

NIVEL ANTEPREȘCOLAR-creșa
Art. 11 (2) Criteriile generale de departajare care se aplică în situația prevăzută la alin.
(1) pentru nivelul antepreșcolar, inclusiv pentru unitățile de învățământ pentru care
autoritatea publică locală are statutul de fondator și care au optat pentru derularea
înscrierii prin utilizarea aplicației informatice pentru înscriere, sunt următoarele:
a) copilul are vârsta de 2 ani împliniți până la sfărșitul anului calendaristic în curs;
b) domiciliul copilului/ locul de muncă al unuia dintre părinți/ al reprezentantului
legal este situat în apropierea unității de învățământ unde părintele/
reprezentantul legal depune cererea de înscriere;
c) ambii părinți ai copilului/ părintele unic/ reprezentantul legal ai/al copilului
lucrează/ părintele prezintă adeverință de reîntoarcere la serviciu, în momentul
validării cererii/ în termen de 30 de zile de la începutul anului școlar, sau
părintele copilului nu beneficiază de indemnizatie pentru creşterea și îngrijirea
copilului; situațiile în care părintele/ reprezentantul legal face dovada existenței
unei activități de tip PFA/S.R.L. se asimilează cu cea a părinților/
reprezentanților legali care lucrează;
d) cel puțin unul dintre părinți/reprezentantul legal al copilului urmează o
formă de învățământ la zi;
e) existența unui document care dovedeşte că beneficiază de tutelă sau de o
măsură de protecție specială stabilită în condițiile Legii nr.272/ 2004
privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată, cu
modificările și completările ulterioare;
f) existența unui document care dovedeşte că este în grija unui singur părinte
(familie monoparentală)/existența unui document care dovedeşte că
părintele/ reprezentantul legal al copilului are 3 sau mai mulți copii (familie
numeroasă);
g) cel puțin unul dintre părinți/ părintele unic/ reprezentantul legal al copilului
se încadrează în una dintre situațiile:
(g1) pensionat în conformitate cu prevederile legale;
(g2) cu certificat de handicap;
(g3) șomer, în căutarea unui loc de muncă, cu documente doveditoare de la
Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă;
h) părintele/reprezentantul legal al copilului are un alt copil minor aflat în
întreținere (până la nivelul clasei a IV-a a învățământului primar) și/sau un
alt copil înmatriculat în unitatea de învățământ respectivă, în anul școlar
pentru care se face înscrierea.

NIVEL  PREȘCOLAR-gradinita
 Art.11 (3)Criteriile generale de departajare care se aplică în situația prevăzutăla alin. (1) pentru nivelul preșcolar – gradinita- sunt următoarele:
a) copilul are vârsta de 4 sau 5 ani împliniți la data de 1septembrie;
b) domiciliul copilului/ reședința/ locul de muncă al unuia dintre părinți/ a1
reprezentantului legal este situat în apropierea unității de învățământ unde
părintele/ reprezentantul legal depune cererea-tip de înscriere;
c) cel puțin unul dintre părinți/reprezentantul legal al copilului urmează o formă
de învățământ la zi;
d) existența unui document care dovedeşte că beneficiază de tutelă sau de o
măsură de protecție specială stabilită în condițiile Legii nr. 272/2004,
republicată, cu modificările și completările ulterioare;
e) existența unui document care dovedeşte că este în grija unui singur părinte (familie
monoparentală) /existența unui document care dovedeşte că părintele/ reprezentantul
legal al copilului are 3 sau mai mulți copii (familie numeroasă);
f) ambii părinți/ părintele unic/ reprezentantul legal ai/al copilului lucrează sau cel
puțin unul dintre ei se încadrează în una dintre situațiile:
(i) pensionat în conformitate cu prevederile legale;
(ii) cu certificat de handicap;
(iii) șomer, în căutarea unui loc de muncă, cu documente doveditoare de la
Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă;
g) existența unui certificat medical de încadrare în grad de handicap a copilului
și/sau a certificatului de orientare școlară și profesională eliberat de
CJRAE/CMBRAE;
h) existența unui frate/ a unei surori înmatriculat/înmatriculate în unitatea de
învățământ respectivă, în anul școlar pentru care se face înscriertea.

Criterii departajare specifice în unitatea scolara

Data reluarii activitatii a parintelui aflat in ingrijire copil

Alte situatii: familii cu multi copii, fam monoparentale (orfani/plasament)s.a.

Document/e  doveditor
Ambii părinți au locul de muncă în circumscripția școlară. Adeverință de la locul de muncă, cu adresa angajatorului
Unul dintre părinți  are locul de muncă în circumscripția școlară Adeverință de la locul de muncă, cu adresa angajatorului
Domiciliul bunicilor este în circumscripția școlară Copie CI
Domiciliul părinților este în localitatea limitrofă Copie CI

PROCEDURA DE ÎNSCRIERE A COPIILOR
 Articolul 14
(1)Prima operațiune a procesului de înscriere este reînscrierea copiilor care
frecventează unitatea de învățământ în anul școlar curent și care, în baza unei
cereri de reînscriere completate de părinte/ reprezentantul legal, urmează să
beneficieze de continuitate și să frecventeze respectiva unitate de învățământ și
în anul școlar pentru care se realizează reînscrierea.
 Articolul15
(1) După finalizarea operațiunii de reînscriere, unitățile de învățământ afișează
locurile libere pentru realizarea înscrierilor.
 Articolul 16
(1) Înscrierea copiilor antepreșcolari și preșcolari în unități de învățământ și în
servicii de educație timpurie complementare se face prin depunerea unei
cereri-tip de înscriere, însoțită de documentele justificative.
(2) În cazul înscrierii într-o unitate de învățământ cu grupe de nivel preșcolar
și/sau antepreșcolar, părintele/ reprezentantul legal are posibilitatea
înregistrării a trei opțiuni în cererea-tip de înscriere.
(4)Validarea cererii-tip de înscriere este obligatorie și se face la unitatea de
învățământ la care părintele/ reprezentantul legal solicită înscrierea și constă în
compararea datelor introduse în aplicația informatică cu documentele
transmise/ depuse de către acesta.

PROCEDURA DE DISTRIBUIRE ALEATORIE A COPIILOR, IN FORMATIUNILE DE STUDIU

http://liceulromulusparaschivoiu.ro/wp-content/uploads/2024/07/PO-distribuire-aleatorie-a-elevilor-in-clasele-CP-a-IX-a-LTRP-LOVRIN.pdf

Dosarul de înscriere  -a copilului într-o unitate de învățământ, precum și în
serviciul de educație timpurie complementar cuprinde următoarele documente:
a) copie de pe certificatul de naştere al copilului;
b) copie de pe actele de identitate ale părinților/ reprezentantului legal;
c) adeverință de angajat pentru fiecare dintre părinți/reprezentantul legal sau
adeverință privind perioada concediului de creştere și îngrijire a copilului,
pentru tipul de program prelungit, respectiv pentru înscrierea în
învățământul antepreșcolar;
d) alte documente doveditoare care fac obiectul criteriilor generale sau
specifice de înscriere și care sunt analizate în timpul procesului de înscriere (adeverinta medic, adeverință de reîntoarcere la serviciu -cresa, adev somaj, certificat grad boala, certificat deces pt familii monoparentale, sentinta cu hot incredintarii copilului-in cazul parintilor unici intretinatori, sa)

-documentele personale din dosar se prezinta în original si copie, conformitate cu originalul în unit șc

 Articolul 17
(3) Părinții divorțați depun la înscriere dovada modului în care se exercită
autoritatea părintească și la care dintre ei a fost stabilită locuința minorului.
Această dovadă este solicitată și în cazul înscrierii copilului în cadrul
serviciului de educație timpurie complementar. Dacă există custodie comună,
celălalt părinte trebuie să completeze o declarație cu privire la acordul privind
înscrierea la unitatea respectivă.
 Articolul 18
(1) Inspectoratele școlare și unitatile de învățământ informează părinții prin
afișare la avizier și postare pe site-urile instituțiilor, după caz, cu privire la
faptul că Sistemul informalic integrat al învățământului din Romănia (SIIIRhltps://www.siiir.edu.ro/siiir/) nu permite înscrierea la mai multe unități de
învățământ.
 Articolul 19
(1) După încheierea perioadei de completare și validare a cererilor-tip de
înscriere, cuprinderea copiilor antepreșcolari și preșcolari în unități de
învățământ se face în trei etape succesive (conform calendarului).
(6) Lista copiilor admiși se afișează la fiecare unitate de învățământ, conform
calendarului înscrierii copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu grupe
de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie
complementare, și conține numele și prenumele acestora.

Etapa de reînscriere – 19- 23 mai 2025
 Etapa I din cadrul procesului de înscriere ( conf. calendarului – colectare
cereri, procesare cereri, afișare rezultate și numărul de locuri libere rămase
după prima etapă de înscriere) – 26 mai – 13 iunie 2025
 Etapa a II- a din cadrul procesului de înscriere ( conf. calendarului –
colectare cereri, procesare cereri, afișare rezultate și numărul de locuri libere
rămase după prima etapă de înscriere) – 16 iunie – 7 iulie 2025
 Etapa de ajustări – 18 august – 28 august 2025

 Notă: Metodologia – cadru de înscriere a copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu
personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație
timpurie complementare aprobată prin O.M.E. Nr. 4018 din 15 martie 2024, cuprinde și prevederi
referitoare la:
 Înscrierea copiilor antepreșcolari și preșcolari în învățământul special;
 Înscrierea copiilor antepreșcolari și preșcolari în învățământul particular;
 Înscrierea copiilor antepreșcolari în unitățile de învățământ preuniversitar cu grupe de nivel
antepreșcolar pentru care autoritatea publică locală are statut de persoană juridică fondatoare;
 Înscrierea în unitățile de învățământ preuniversitar cu grupe de nivel preșcolar și/ sau
antepreșcolar care au în ofertă grupe organizate conform reglementărilor specifice alternativelor
educaționale;
 Procedura de înscriere în unități de învățământ preuniversitar cu predare în limbile minorităților
naționale, cu grupe de nivel preșcolar și/ sau antepreșcolar, și în servicii de educație timpurie
complementare;

Programul de lucru al comisiei de înscriere

STABILIT-Între 9,30-15,30, de LUNI pana VINERI
 Articolul 16
(8) În perioada prevăzută în calendarul înscrieri copiilor în unitățile de
învățământ preuniversitar cu grupe de nivel preșcolar și/ sau antepreșcolar și în
servicii de educație timpurie complementare,                                                                                                              conducerea unității de învățământ stabilește programul de lucru al comisiei în schimburi, atât în
program de dimineață, cât și de după – amiază, în intervalul orar 08.00- 18.00
( luni – joi), respectiv 08.00- 16.00 (vineri)

*Programul de activitate  în unitate: zilnic Luni- Vineri, de la 8,00-16,00

 Programul comisiei de ÎNSCRIERE-STABILIT:

zilnic LUNI – VINERI, între orele 9,30 – 15,30, la nevoie-extindere în intervalul de referință de mai sus.

*RETEA SCOLARA

247 2025-2026 TM LOVRIN-LICEU

LICEUL TEHNOLOGIC „ROMULUS PARASCHIVOIU” LOVRIN

LICEUL TEHNOLOGIC „ROMULUS PARASCHIVOIU” LOVRIN

Unitate de învățământ PJ Publică de interes naţional şi local

STR PRINCIPALA, NR 202-203, CP 307250,TEL  0256381008, MAIL; lic_lovrin@yahoo.com, Liceu

248 2025-2026 TM LOVRIN-GRADINITA

LICEUL TEHNOLOGIC „ROMULUS PARASCHIVOIU” LOVRIN LOVRIN
GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT LOVRIN

Unitate de învățământ AR Publică de interes naţional şi local, STR NISIP NR 137, CP 307250, TEL 0256381008, MAIL  lic_lovrin@yahoo.com , Grădiniță

*PLAN SCOLARIZARE 2025-2026

GRADINITA

Grupa mare =Program Normal  = 0,5 clasa/grupa, 8 locuri

Grupa mijlocie=Progr. Normal  = 0,5 clasa/grupa, 5 locuri

Grupa mare =Progr. Prelungit    = 1 clasa/grupa,  16 locuri

Grupa mică = Progr. Prelungit    = 1 clasa/grupa, 20 locuri
Grupa mijlocie =Progr.Prelungit= 1 clasa/grupa, 18 locuri

CREȘA

GPP_Antepreşcolar (creșa) =Grupa mare =2 clase/grupe, 40 locuri

*METODOLOGIA 2025-2026

METODOLOGIE

*CALENDAR- PREGATIRE și ETAPE INSCRIERE 2025-2026

CALENDAR-OMEC 3435 OMEC 3436 INSCRIERE GRADINITA/ INV PRIMAR 

*Cerere înscriere în GRADINIȚĂ

CERERE-TIP_PREȘCOLAR_2025

Persoanele care raspund de consilierea parintilor , privind inscrierea in inv anteprescolar/ prescolar sunt persoanele din comisie- desemnate prin decizie:

*Profesorii din înv. preșcolar/ antepreșcolar, din:

Gpp_Codrin Alina, Simedrea Daniela, Coord.GPP/N Moisa Maria la nr de telefon 0256381525

Secretariat liceu_Gpp/N AR_ Secretar/informatician, Neda Angelica la nr 0256381008

Cab psihopedagog scolar_ prof Consilier Mihaela Mihalte

 

Informare_Întocmit, Secretar Informatician, Neda Angelica

===========================================================

 ÎNSCRIEREA ÎN GRADINITA-2024-2025

GRADINITA – LOCURI  ADMISE (NOMINAL/ OCUPATE) si LOCURI  LIBERE  la 14 06 2024
LOCURI LIBERE- PENTRU INSCRIEREA IN INV PRESCOLAR (GRADINITA) 2024-2025
 Planul de Scolarizare, 1 grupa respectiv numărul de grupe alocate pentru fiecare nivel în parte (
modalitatea de stabilire a numărului de locuri libere + criteriile de departajare generale
informatii care să permită părintilor să cunoască activitatea specifică unitătii de învătământ
lista documentelor pe care trebuie să le cuprindă dosarul de înscriere a copilului, la inscriere în unitatea de învățămant este: 
– CERERE-TIP_INV PRESCOLAR- cererea se completeaza on line de secretarul unitatii
sau personal (validata de secretarul unitatii sc)
– certificat nastere copil (original si xerox- pentru conformitate cu originalul)
– CI parinti/ tutori legali (original si xerox- pentru conformitate cu originalul)
– documente de tutela/ incredintare minori/plasament- daca este cazul (xerox in conform. cu originalul)
– adeverinta de la medicul de familie/ certificat de grad boala sau CES- dupa cum e cazul
– certificat deces parinte (in cazul unui parinte decedat)
persoana care răspunde de consilierea părinților/ reprezentanților legali, cu privire la procedura
de înscriere a copiilor în învățământul preșcolar
– Profesorii: Moisa Maria, Burguș Geta, Gellert Mihaela, 0256381425
Numărul de telefon la care părinții pot apela în vederea obținerii de informații cu privire la 
înscriere:
– Secretar/ Informatician: Neda Angelica
– tel. 0256381008
Programul de lucru al comisiei
LUNI- VINERI: 9,00-15,00
*Metodologia – cadru de înscriere a copiilor în unită i de învățământ preuniversitar cu 
personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar/i în servicii de educație timpurie complementare+ * *Calendarului înscrierii copiilor preșcolari în anul școlar 2024 – 2025 în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate-nivel preșcolar aprobată prin O.M.E. nr.4018 din 15 martie 2024

METODOLOGIA

ORDIN nr. 4.018 din 15 martie 2024 -2025

Anexa nr. 2, CALENDARUL înscrierii copiilor antepreşcolari şi preşcolari în anul şcolar 2024-2025
în unităţi de învăţământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preşcolar şi/sau antepreşcolar şi în servicii de educaţie timpurie complementare

*Etapa de reînscrieri
Sunt reînscrişi copiii care au frecventat unitatea de învăţământ în anul şcolar curent şi care urmează să
o frecventeze şi în anul şcolar următor, ca urmare a exprimării acestei opţiuni de către
părinţii/reprezentanţii legali ai acestora, printr-o cerere scrisă.

Pentru unităţile de învăţământ care au şi grupe de nivel antepreşcolar, în baza continuităţii, copiii de 3 ani din grupa mare de la creşă pot fi reînscrişi în grupa mică de la grădiniţă, în limita locurilor disponibile pentru acest nivel de vârstă şi în ordinea descrescătoare a vârstei, dacă părinţii solicită acest lucru.

În situaţia în care, prin aplicarea criteriului vârstei, numărul cererilor depăşeşte numărul locurilor disponibile, departajarea se face prin aplicarea criteriilor generale, respectiv specifice de departajare, menţionate la art. 6 din Metodologia-cadru de înscriere a copiilor în unităţi de învăţământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preşcolar şi/sau antepreşcolar şi în servicii de educaţie timpurie complementare, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 4.018/2024.20-24 mai 2024

*Afişarea rezultatului şi a numărului de locuri libere după finalizarea etapei de reînscrieri 24 mai 2024, ora 14.00

*Etapa I din cadrul procesului de înscrieri
Copiii sunt înscrişi în această etapă pe baza dosarelor depuse la unităţile de învăţământ de către
părinţii/reprezentanţii legali ai acestora şi a celor trei opţiuni exprimate, în limita locurilor din planul de
şcolarizare aprobat, după încheierea etapei de reînscrieri.
27 mai-14 iunie 2024
27-31 mai 2024 (colectarea cererilor)
3-5 iunie 2024 (procesarea cererilor din faza I – prima opţiune)
6-10 iunie 2024 (procesarea cererilor din faza a II-a – a doua opţiune)
11-12 iunie 2024 (procesarea cererilor din faza a III-a – a
treia opţiune)
Afişarea rezultatului şi a nr de locuri libere rămase după prima etapă de înscrieri 14 iunie 2024, ora 14.00

*Etapa a II-a din cadrul procesului de înscrieri
În această etapă se realizează înscrierea copiilor, pe locurile libere rămase în urma derulării primei etape,
pe baza dosarelor depuse la unităţile de învăţământ de către părinţii/reprezentanţii legali ai acestora şi
a celor trei opţiuni exprimate în noile cereri de înscriere depuse.
17 iunie-5 iulie 2024
17-21 iunie 2024 (colectarea cererilor)
24-26 iunie 2024 (procesarea cererilor din faza I – prima opţiune)
27 iunie-1 iulie 2024 (procesarea cererilor din faza a II-a – a doua opţiune)
2-4 iulie 2024 (procesarea cererilor din faza a III-a – a treia opţiune)
*Afişare rezultate şi nr de locuri libere rămase după a doua etapă -înscrieri 5 iulie 2024, ora 14.00

*Etapa de ajustări
În această etapă se realizează înscrierea copiilor care nu au fost înscrişi în primele două etape din lipsă
de locuri sau din diferite alte motive sau care nu au participat la primele două etape, pe locurile rămase
libere în urma derulării celei de-a doua etape a înscrierilor, pe baza unei proceduri specifice elaborate de
19-29 august 2024 ISJ/ISMB şi pe baza dosarelor depuse de părinţi la inspectoratul şcolar.

La această etapă au acces
următoarele categorii de copii:
– copiii care au rămas nerepartizaţi după derularea celor două etape anterioare, cu prioritate cei de 4 ani
şi de 5 ani;
– copiii care au solicitat înscrierea în clasa pregătitoare din învăţământul primar şi nu au fost admişi ca
urmare a avizului negativ al CJRAE/CMBRAE;

– copiii de peste 2 ani care solicită înscrierea în grupa mică din învăţământul preşcolar.

AMÂNARE ÎNSCRIERE clasa pregătitoare 2024_2025

Anexa nr. 2 la Procedura Operațională P 10.17 privind înscrierea în învățământul primar
2024/2025- Situații excepționale care necesită amânarea înscrierii în învătământul primar sau
cele care nu se încadrează în Calendarul înscrierii în învătământul primar”

CĂTRE COMISIA JUDEȚEANĂ DE ÎNSCRIERE A COPIILOR ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR
Subsemnata/ul,________________________________________________________
cu domiciliul/ reședința în localitatea _______________ str._____________, nr.____, bl.___,
sc.___, tel. _________________, mama/ tata /tutorele/ reprezentatul legal al minorului/minorei
________________________________ născut/ă la data de _________________, vă rog să
aprobați amânarea înscrierii acestuia/acesteia în învățământul primar în anul școlar 2024/2025,
în conformitate cu prevederile art.53 alin. (2) din OME nr. 4019 din 15.03.2024 privind
aprobarea Metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar
2024-2025 și a Calendarului înscrierii în învățământul primar pentru anul școlar 2024-2025,
aprobat prin Ordinul ministrului educației nr. 4019/15.03.2024.

Anexez prezentei, adeverința medicală eliberată de medicul de familie care atestă
afecțiunea acută severă sau cronică ce poate constitui cauză de amânare a începerii școlarizării
la vârsta de 6 ani, conform Baremului medical prevăzut în Ordinul 430/2004 al Ministerului
Sănătății publicat în M.OF. nr. 377/ 29.04.2004.

Data:                                                                                    Semnătura

*Afişare rezultate şi nr de locuri libere după etapa de ajustări 30 august 2024, ora 14.00

*Introducerea în SIIIR a tuturor copiilor înscrişi în anul şcolar 2024-2025 în unităţile de învăţământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preşcolar şi/sau antepreşcolar, repartizarea pe formaţiuni de studiu 9 septembrie 2024, ora 16.00

====================================================

Informare- Grădinița!!!

CALENDARUL DE COMPLETARE/DEPUNERE A CERERILOR

Etapa ajustări, 20 – 30 august. Final 31 august. sursa edu.ro

Etapa de ajustari– 21-25 înscrierea, pe locurile rămase libere, a copiilor care nu au fost înscriși în niciuna dintre etapele precedente;

-30 august 2023- procesarea cererilor, afisarea listelor copiilor înscriși și a numărului de locuri rămase libere

*Pentru înscriere, este necesar un dosar complet = copie CN copil, CI părinți, adev medic fam, alte doc. daca este cazul..

 

Lista locurilor ocupate pentru invatamant prescolar 2022-2023, in etapa I faza 1 si 2.

ADMISI IN GRADINITA 2023-2024

LOCURI NEOCUPATE 

LOCURI LIBERE la GRADINITA la 19 06 2023

REINSCRIERE (nominal)-Formatiuni 2023-2024- dupa ,,Reinscriere,,

INFORMARE- INFORMARE INSCRIERE IN INVATAMANT PRESCOLAR 2023-2024

CALENDAR SI METODOLOGIE INSCRIERE IN INVATAMANT PRIMAR-Prescolar MO l Partea I nr. 482 (1)

==================================================

INSCRIEREA și REINSCRIEREA în invatamantul prescolar, pentru anul școlar 2023-2024

Copilul tău începe grădinița sau creșa la toamnă?

Am pus în consultare publică calendarul pentru înscrierea copiilor în învățământul preșcolar și antepreșcolar și în Serviciile de educație timpurie complementare, precum și calendarul înscrierii pentru anul școlar 2023-2024.

Mai jos, extras din Calendarul de înscriere în învățământul preșcolar și antepreșcolar pentru anul școlar 2023-2024:

➖ 6-14 iunie 2023 – reînscrierea copiilor care au frecventat unitatea de învățământ în anul școlar curent;

– 14 iunie 2023 – afișarea listei copiilor reînscriși și a locurilor rămase libere după finalizarea etapei de reînscrieri;

➖Etapa- I- 15- 30 iunie 2023 din cadrul procesului de înscriere – înscrierea copiilor în baza opțiunilor exprimate de părinți/reprezentanți legali și în limita locurilor disponibile;

– faza I- 15- 20 iunie 2023

– faza II- 21- 26 iunie 2023

– faza III- 27- 30 iunie 2023

➖ 30 iunie 2023 – afișarea listei copiilor înscriși și a numărului de locuri rămase libere după prima etapă de înscrieri;

➖ Etapa- II- 3-18 iulie 2023 din cadrul procesului de înscriere – înscrierea copiilor pe locurile rămase libere în urma etapei I;

– Faza I-  3-6 iulie 2023

– Faza II-  7-12 iulie 2023

– Faza III- 13-18 iulie 2023

18 iulie 2023– afișarea listei copiilor înscriși și a numărului de locuri rămase libere la finalul etapei a II-a de înscriere;

➖ Etapa de ajustari- 20-30 august- înscrierea, pe locurile rămase libere, a copiilor care nu au fost înscriși în niciuna dintre etapele precedente;

➖ 31 august 2023 – Afișarea listei copiilor înscriși și a numărului de locuri rămase libere (ora 14.00).

Sursa info ISJ Tm.

*Pentru ReInscriere, este necesară o cerere.

*Pentru înscriere, este necesar un dosar complet (copie CN copil, CI părinți, adev medic fam, alte doc. daca este cazul..)

Pentru orice detalii:

*Consiliere părinți, Coordonator Gpp,

Prof Moisa Maria, 0256381525

 

*Înscriere, la secretariatul unității scolare,

Secretar Neda Angelica, 0256381008

====================================

AN SC 2021-2022

INFORMARE – PĂRINȚI- GRĂDINIȚĂ

2, PROGRAM de REÎNSCRIERE și ÎNSCRIERE la GRĂDINIȚĂ, de LUNI- VINERI, între orele 9,00-14,00

1, RAPORT- LOCURI LIBERE- GRADINITA 2022-2023

******************************

AN SC 2020-2021

ÎNSCRIEREA in ÎNVĂȚĂMANTUL PRESCOLAR- GRADINITA – 2021- 2022-  Liceul Romulus Paraschivoiu

Anunt si cerere tip functionare Gradinita – perioada de vara

ANUNȚ – ÎNSCRIERE  în GRADINITA

PROGRAM Re – Inscriere GPP

CERERE  TIP- Inscriere invatamant prescolar

PROCEDURA – Invățământ  Preșcolar